Precíz

Papíron vezetett nyilvántartás, szanaszét hagyott jegyzetek, visszalapozgatás, sokszor követhetetlen pénzügyek. Biztos sokak számára ismerős, hiszen kisvállalati szinten mindenki a legtökéletesebben akarja végezni a munkáját.

Szakmád hiteles képviselőjeként nem biztos, hogy van időd,erőd a back-office tevékenységekre.

Miért is kellene, hogy legyen?

A multitasking nem egyenlő azzal, hogy te vagy területed legjobb szakértője, és ezen kívül a marketinges, pénzügyes, árubeszerző, ügyfélszolgálatos… felesleges és lehetetlen kitanulni, a nap 24 órájában valamennyi pozíciót betölteni. A munkát viszont el kell végezni.

Valamennyi terület mögé költséghatékony módon, időtakarékos és mindenekelőtt pontosan működő nyilvántartásokat, árkalkulátort, üzleti tervezőt lehet építeni. Mindezt Excel tudás nélkül használhatod.

Nem veszítesz vevőt, pontosan és időben követni tudod milyen aktivitást kell meglépned, látod, hogy tervezett tevékenységeid és meglévő kapacitásaid elegendőek-e a kitűzött bevétel eléréséhez. Valamennyi költséged tisztán, érthető módon láthatóvá válik. Pénzügyeid ismeretében tervezhetsz, akár havonta újra és újra. Segítség és Excel ismeret nélkül kihasználhatod az Excel teljes tudását, és pontosságát.

Tartsd a kezedben az irányítást vállalkozásod ügyeinek legteljesebb ismeretében!

Ha már működő vállalkozásod van, vagy csak most indulnál el, segítek abban, hogy működésed tervezhető legyen, biztonsággal átlásd pénzügyeidet, kedvező áron időt takaríts meg, és a felszabaduló időt maximálisan pénztermelő tevékenységre fordíthasd.

Válogass ingyenes kalkulációs tábláim közül, személyre szabott template készítéséhez pedig vedd fel velem a kapcsolatot!